divendres, 27 de maig del 2011


1. Què és una emoticona?
És un petit gràfic format per una caràcters de text i que es fan servir per expressar humor.
:) :( :|

2. Per què, en lloc de fer servir dibuixos més reals, s'utilitzen les emoticones?
Quins avantatges ens aporten?
Perquè són senzilles d'escriure i simples. 

3. Escriu un missatge breu en què dius a un amic teu  que estàs molt feliç i sorprès perquè has tret unes notes excel·lents.
Hola he tret unes notes molt bones ;) mwhahahahahha :DDD.


dimecres, 18 de maig del 2011

Indica 10 ventatges de l'ús d'un PC al d'una màquina d'escriu-re.

1. Amb el PC es pot borrar i corregir més facilment.
2. Té lletres amb diferents tamanys.
3. Té lletres amb diferents colors.
4. Es poden insertar imatges.
5. El teclat és més manejable.
6. Pots fer hipervincles amb internet.
7. Es poden fer copies.
8. Es pot fer copiar i pegar.
9. Permet insertar símbols.
10. Es poden guardar els documents.

dijous, 5 de maig del 2011

Programes de Windows, Linux i Mac.

Tasca              Windows                  Linux                  Mac
Textos              WordPad                  Open Office         IWord
Reproductor     MediaCentre             Coach                 Itunes
Correu             Outlook                     Mozilla Mail         IMail
Buscadors        Google Chrome         Mozilla                Safari
Dibuix               Paint                         Tuxpaint              Idraw